Not so happyface.

Det har inte hänt så jättemycket på senaste tiden. Är mest neråt för att inget vill gå som att jag tycker att det ska!
Min dator funkar inte, så jag måste cykla 7 km för att vänta någon till månad osv så kommer den säkert inte funka ändå! Sedan går jobbletandet inget bra, oftast säger de att jag kan få ett jobb först vid november-december. Gått till arbetsförmedligen och tänkt skriva upp mig där, fast var tydligen tvungen att ha med mig en massa grejer som jag inte hade så det gav inget.

På det så är Johan sjuk, och med min nu onda hals så inser jag att han nog smittat mig! Taggen.

Aja, ska fixa en massa grejer idag och sedan bland annat baka pizzabullar i alla fall:) Och om jag hinner blir det chokladbullar med! Det är supergott:) 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jadu det hoppas jag att de gör, synd med din mamma. Jag har ju hört från lite olika håll en massa saker om företaget som kanske inte är så bra osv!



Vad kul att höra att det går bra för er, jag har själv aldrig varit i Uppsala. Men att hitta ett jobb tvekar jag inte en sekund på att du inte klarar, vet att du kommer fixa det galant! Själv har vi kvar våran lägenhet till sista november och vi flyttar in i en ny 1:a nov. Hamnar på seminariegatan, just bredvid balderskolan.. Blir aldrig av med den hehe :)

2011-09-07 @ 17:20:29
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

hej babe! tåkigt att höra att du blivit sjuk, men jobb kommer du nog få när som helst, just stay positive! :) själv har jag äntligen börjat lära mig nått i skolan så kan nu frågade dig ex 你忙码? 汉剧很难,你好吗? osvosv :D och jag kan säga min adress till taxichafören! :D vi måste prata snart, saknar dig, puss..och uppdatera mera!

2011-09-08 @ 02:11:23
URL: http://molihua.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad bra att hon trivs på sitt nuvarande jobb iaf, egentligen det som är viktigast:)



Besöker er gör jag gärna någon gång framöver, helt klart! Haha vad jag än gör verkar jag inte slippa Balder men jag tror dethär blir en jättebra flytt för oss! :) Jag vill ju bli läkare eller sjuksköterska så det är vad jag kommer satsa på sen, hur länge jag tänker jobba har jag ingen aning om. Trivs jag så kanske jag stannar ett tag men det beror ju också på om jag kommer in på någon av de linjerna jag vill gå, så jag vet egentligen inte när jag ska börja om att plugga:)

2011-09-08 @ 17:21:16
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback