Påsklovet 2012.

Hejsan! 
Igår kom jag och Johan hem till Uppsala igen, har hunnit med två turer på stan, uppackning och lite annat sedan dess. För att summera vad som har hänt under tiden i Skellefteå på ett bra sätt så tänkte jag göra en punktlista!

  • Flyg till Skellefteå, men först brunch på max på arlanda, väldigt gott! :)

  • Några gångturer till ICA Maxi. 

  • Gångturer med Tiara.

  • Fika på Waynes.

  • En tur till stan, då bara CK var öppet dock.. !

  • Bio, Hunger Games, lätt värt.

  • God mat varje dag! :D 

  • Fyllt 20! 

  • Fått en massa fina presenter då ofc :) 

  • Fått veta att jag och Johan kommer att få ett 1:a handskontrakt från och med 1:a Maj!!!!! HELT AWESOME.

  • Massa annat!!
Ang. lägenheten så var ju självklart våran nuvarande hyresvärd tvungen att krångla till det.. Blir för det första sur över att vi inte meddelat tidigare att vi sökt lägenhet. Ja, för att vi vill ju bo i andra hand? Där vi inte ens får hänga upp hyllor samt där jag får hjärtattack varje gång jag/Johan tappar något på ditt golv? Vi vill ju verkligen inte hellre ha ett 1:a handskontrakt? Ursäkta?
Sedan vill han ha en nyckel så att han kan visa lägenheten för att nu när vi meddelat så "sent" att vi säger upp lägenheten, vi har kontrakt till den 30/6 och ska flytta helgen efter valborgs? Och du tror dessutom att du kan få någon att kolla på lägenheten nästa vecka tydligen? Okej ?


Jaja, förutom det så har lovet varit väldigt härligt! :D Synd att det snart är slut, och att jag inte har pluggat så mycket, men det fixar sig! :) Invigde systemet igår, fick en systemetpåse i födelsedagspresent av kassörskan^^ Ikväll blir det släpp på V-dala så det blir nog rätt så bra! :) 

Hoppas ni andra haft ett/en bra lov/påskledighet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback