Uppdate on my interesting life :P

Hej!
Kände att det kanske var dags för en uppdate, det är ju trots allt fredag :) 

Har haft lab 10-17 måndag, onsdag och fredag så har inte direkt varit piggast när jag kommit hem på kvällarna! Igår hade jag dessutom fullt upp med att rensa en massa, plugg och klippning! :)

I morgon är det Kamratskapen, vilket ungefär innebär att jag ska spendera hela dagen med en massa fysiker(mest). Det ska bli roligt, speciellt med sittning efteråt! :) Blir dock inget släpp imårrn, då förra inte slutade så jättebra har jag tänkt spendera kvällen så nykter som möjligt ^^ (dessutom för det kostar 80kr mer och borde spara pengar :) )

På söndag är det IKEA, plugg, städning och deklarering som gäller :P Har aldrig varit så många gånger på IKEA på mindre än ett år som jag varit nu, så blir det väl när man bor i närheten antar jag.. ;)


I övrigt bestämde jag mig i tisdags att jag inte skulle äta något mer fett, eftersom att det kostar pengar(och jag borde spara som sagt), och det är ju inte så bra heller egentligen:P Har dessutom inte köpt någon cykel ännu eftersom att jag insett att jag nog inte kommer orka cykla sen ändå när vi flyttat ännu längre ifrån stan.. 
Hursomhellst, så kan ni ju gissa med vad jag kom hem från affären(som jag gick till hungrig), delicatobollar som det var extrapris på! Jag är så duktig :)
( Jag höll mig ju två dagar iaf?! lite cred till mig, sen är det ju trots allt fredag.. )


Efter jag avslutat detta inlägg ska jag nog dra vidare till min fantastiska bok som jag fick i present av mamma! (Ensamma hjärtan och hemlösa hundar) Helt kär i boken, svårt att lägga ifrån mig den :) Sen blir det väl annat ovettigt resten av kvällen!
Hoppas ni har en minst lika ovettig kväll! :) (Slappna av lite!)



Idag snöade det för övrigt, precis sådär lagomt vid den tidpunkt så att det faktiskt kändes skönt att inte behöva fara från skolan ännu och faktiskt ha lab. Separerade koffein från en tepåse idag, var faktiskt en ganska händelserik lab jämfört med de tidigare (man behövde inte vänta i hundra år på varje sak hela tiden!)


Så nu behöver jag inte skriva ett blogginlägg på ett tag och ni vet fortfarande vad jag ska göra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback