Etanal.

Idag har vi haft datorlab, verkligen inte så roligt måste jag påstå.. Men när jag kom hem blev det i alla fall träning direkt! :)

Dagens roligaste var dock: Föreläsaren (föreläsning inom organisk kemi) : "och det slutar ju på anal! Har man inget annat roligt att tänka på för stunden kan man ju alltid tänka på snusk!"

I morgon blir det plugg för hela slanten, föreläsning 10-12 ska stanna kvar på skolan och vara fullständigt seriös och sitta i bibblan och läsa en massa i boken.. Har nämligen insett att jag har en massa sidor jag borde läsa igenom (bara sisådär 600) så det är morgondagens uppgift! Dock ska jag prioritera några sidor av dessa ja :) 
Sedan är det kemistuga på kvällen men vet inte om jag ska gå på den eller inte, har inte så många frågor än så länge.. 

I går fick vi förresten gratis godishjärtan av Telia vilket var något som vi gärna utnyttjade! ^^




Gott var det i alla fall!

Sedan fick jag en sockerkaksform av min älskling och sugrör som jag har sagt att jag vill ha! ^^ 

Själv köpte jag te och en sådan här:


(finns som blomma också men det är inte lika manligt tänkte jag;) )

Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag och får en fin resten av veckan för ni kommer nog inte se så mycket mer av mig, tenta nästa torsdag! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback