Hjärtans dag.

För den som möjligtvis har missat det så är det Alla hjärtans dag i dag! :) För mig är det en väldigt mysig dag, eller har åtminstone blivit det nu de senaste två åren! :) Ikväll ska jag och johan mest bara se film här hemma och mysa. Dela med oss några presenter förstås! Är väldigt nyfiken på vad han har köpt åt mig ^^ 

Varför jag är uppe kl. 8 när jag inte börjar förrän 13 är kanske en gåta, men kunde helt plötsligt inte sova längre! Så ska göra mig i ordning, äta frukost och sedan gå till willys och köpa kyckling och gelehjärtan(gratis från telia!). Sedan blir det väl lite plugg antar jag :) 

Hoppas alla får en riktigt bra/trevlig/mysig/you-name-it Alla hjärtans dag, med eller utan pojkvän/flickvän! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback