Mamicomestomorrow.



Vill verkligen hem till påsk så jag får träffa denna sötnosen <3 

Men i morgon får jag träffa mamma i alla fall, så det blir ju väldigt nice! :D Längtar verkligen :) Synd att man måste gå skola bara, men det är ju sånt man måste stå ut med :P Hon stannar ända till på söndag i alla fall så har ju hela lördag på oss att göra något om vi inte skulle hinna med det vi ville innan ! :) 


I övrigt var 04-släppet på Norrlands verkligen inget jag ångrar, var hur roligt som helst! :) 
Förutom det har jag mest bara tråkiga grejer att berätta som om hur tråkigt lång våran lab var i måndags osv ;) 

Nä snart ska jag nog gå och sova så att jag inte är dödstrött i morgon när mamma kommer :) 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback