Logisk träningsverk?

Idag har det varit lab från 10-17, yayy! Faktiskt väldigt jobbigt att det faktiskt håller på så länge också, vill att det ska gå mycket fortare men nej man måste räkna ut hundra grejer och skriva allt man gör väldigt noggrant! 
Sedan blev det mat från subway eftersom att vi glömt att ta fram det vi skulle äta från frysen och vi båda dessutom slutade 17 och var väldigt trötta. Måste säga att det faktiskt var skönt att inte behöva ställa sig att göra mat för en gångs skull :)

Igår tränade jag och Johan, jag sprang/gick 25 min på löparbandet och höll sedan på med hantlar i 2 min mest för att härma Johan osv ^^ Dock så har jag ju självklart träningsverk endast i armarna logiskt nog!

Dags att börja tänka på att gå och lägga sig! Jag blir så trött av att kliva upp tidigt varje morgot.. 
Godnatt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback