Studentgrejs!

Idag har det varit någon slags stor studentmässa, eller jag har inte stor koll på vad de kallar det. Men det var i alla fall i ett stort hus och det var en massa bord där folk stod och gav bort godis/annat för att kunna ge en massa information och så vidare! Petter var i alla fall där och höll tal efteråt och även några andra och musikunderhållning däremellan :) Sedan var det även en bussrundtur som jag hoppade över då jag kände att jag hittar dit vi ska.

I stället gick jag till Studentbokhandeln och köpte de böcker som kommer att behövas till kursen som börjar på måndag! Grundläggande kemi heter den! 

Efter det blev det att åka hem och ta det lungt innan jag åkte tillbaka till EBC för att vi skulle gå på pubrunda! Så vi gick till Upplands nation, satt och åt, mös, lekte lite visklek och annat! Det var väldigt roligt faktiskt :) Sedan gick de vidare men jag tyckte det räckte för mig då jag började vara trött!
Fast nu sitter jag här i stället och gör en massa onödiga saker som vanligt.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback