Jag kommer bli en nörd.

Eftersom att jag inte har så mycket för mig ändå, och jag fick leka med Johans dator eftersom att han är ute, så får ni se mina böcker jag köpte idag! :D



Okej, kanske svårt att läsa åde, men det är CEMICAL PRINCIPLES the quest for insight with unique international edidtion problem sets. Av Peter Atkins/ Loretta Jones. Fifth edition. 




Jusste, jag kom på att det är kemi vi snackar om!! Lätt nervös. Speciellt eftersom att boken är fet, tung och på engelska! Ännu mer eftersom att vi har dugga v. 6 och tenta v.8, det är seriöst snart. 
Not happyface :( Men jag ska kriga mig igenom detta!:) Eller försöka i alla fall. 



SI Chemical Data, av Gordon Aylward, Tristan Findlay. 6th edition. 
Typ som formelsamlingen på gymnasiet fast minst dubbelt så stor och bara kemigrejer i den (och denna får man förhoppningsvis faktiskt använda på proven?!) 




Denna har jag faktiskt inte köpt, utan det är en julklapp av Johan:) För er som inte fattar är det en sådan man gör molekyler av! Lite rolig julklapp faktiskt ^^ Ska försöka använda den någon gång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback