Varkenellermänniska?

Hej! Inte överdrivet mycket som hänt sedan sist jag skrev. I lördags var vi och såg på bio. Sherlock Holmes, var väldigt bra! :) Sedan har jag mest bara tagit det lungt i helgen, och inte alls gjort någon planerad pluggning eller städning, som det ska vara alltså! :D 

Idag var jag och Johan dock duktiga och tränade en stund på gymet nedanför! :) Var faktiskt rätt så najs, fast det känns att man inte tränat på ett tag helt klart! Ingen topp-kondition här inte ;) 

Med skolan känns det bra än så länge, vet inte om det har att göra med att jag inte börjat pluggat på riktigt än, eller för att jag faktiskt fattar. Tror snarare på det första... :) Så i morgon blir det att ta tag i det hela! 

Något jag dock har blivit påmind om är hur jobbigt det är att kliva upp 06:30 och ta tag i livet, kliva upp, fixa sig och äta frukost. Allt detta på en timma också, inte lättast när man helst vill lägga sig ned och vila lite mer.. Varför vi absolut måste börja 8 varje morgon och dessutom ha en seriös föreläsning vid denna tid får mig att bli lite ledsen i ögat. Verkligen ingen morgonmänniska, dock är jag ingen kvällsmänniska heller så jag har faktiskt ingen aning om vad jag är för slags människa ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback