Shopping i morgon!

Vill påpeka att jag tänkte fel när jag skrev förra blogginlägget. Hade för mig att torsdag var den 13, men det är tydligen fredag! Fredag den 13 igen? Känns som att det varit väldigt många sådana på senaste tiden.. :P
 
Gjort frukostbröd idag, och även gått på en liten promenad, var väldigt skönt. Dock är det sjukt varmt ute även om det varit molnigt hela dagen, nu har det dock börjat regna! Så förhoppningsvis blir det lite kallare nu :) Funderar på att gå ut sedan och kolla på stället där jag ska inventera blommor/Djur (projektet) för att se om jag hittar några intressanta sniglar och snäckor! Här kommer det nämligen alltid ut sniglar/snäckor på vägarna när det regnar, och inte en massa maskar som hemma.. ;)

I morgon bär det av till Stockholm! Hoppas på att vi hittar en massa fina saker som vi kan köpa! :) Eller, det blir nog mest bara jag som shoppar, men ändå ;)

Är för tillfället sjukt sugen på glass, det är som sagt ganska varmt ute, och därmed väldigt varmt här inne också.. Men lovat min sambo att vara nyttig(bortsett från i morgon och när vi är hemma såklart:D), så vad göra!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback