Hungergames.

Sitter för tillfället och pluggar in en massa blommor, buskar och träd! It´s so funfun, not :P Mycket roligare att faktiskt vara ute i fält och lära sig blommorna med en lärare måste jag erkänna. Känns inte allt för lovande vill jag säga! Tror nästan jag måste fara till ica och handla lunch till i morgon och sedan lite tröstglass^^ GBs nya halvliterspack med sandwich är för övrigt otroligt god! Smakat det en gång tidigare för ett tag sedan :)


Längtar dock till fredag för då är det långhelg och inget att plugga på, vilket kommer kännas otroligt bra! Lite synd att sommarlovet är längre bort än vanligt faktiskt:P Tror jag ska köra på sommarjobb nästa år i stället för sommarkurs.. ;) Men förhoppningsvis klarar jag denna kurs och kan då få gå de kurser jag vill gå sedan, känns väldigt bra!


Nä, kanske ska dra mig mot ICA nu, så att jag kan tröstäta lite glass och fortsätta med pluggandet!;)


Funderar för övrigt att börja läsa hunger games (dvs boken jag köpt som har alla tre delar) på onsdag. Men vill inte att det ska påverka mitt pluggande sedan så måste ha läst ut den innan söndag, vad tror ni? Hinner jag? :)
(ganska snabb på att läsa^^) Vill läsa den nu eftersom att det kommer snart komma hem 4 böcker som jag väldigt gärna också vill läsa i sommar, men måste läsa hunger games först :D hehe, massa tvång här:P



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer absolut hinna läsa ut alla tre, så jävla bra!!

2012-06-19 @ 18:51:10
Postat av: jempa

jaaa de hoppas jag med!!=)

2012-06-19 @ 19:16:58
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback