En sån där bra dag.

Idag har jag fixat en massa grejer hela dagen!
Nej jag bara skojade, har faktiskt suttit inne hela dagen och sett prison break och bara slöat.
Det var helt fantastiskt underbart!! 

Gick dock och köpte korven som tydligen fanns på ica(så jag behövde inte åka buss halva dagen, yaay!) till mami :) Passade på att gratta födelsedagspojken som blir fjortis idag också, min lillebror Tobbe! :) Eller, så liten som man kan vara när man är längre än sin storasyster^^

Nyss åkte Johan till Ångström och pluggar, jag hade tänkt följa med men insåg att jag ändå skulle vara lika otaggad som igår hela tiden. Så jag stannar hemma och ser film i stället! :) Bättre dag kommer jag nog inte att ha förrän på påsklovet tror jag! Har en del plugg som jag vill ha klart innan dess, så får plugga på! 
Men skönt med en ledig dag på riktigt för en gångs skull. 

Hoppas ni haft en bra dag ni med!



Jag vill så gärna läsa denna bok!!! :) vill veta "what the fuzz is about", ska nog se filmen till helgen så får kanske lite insikt redan då, verkar vara jättebra!:)
(nästa helg alltså, jag har visst söndag idag.. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att läsa din blogg Emelie :-)Skulle va kul att hälsa på er! Men ni ha väl fullt upp hela tiden med plugg och nöjen...hur ser det ut resten av terminen? Kramar från Eva

2012-03-25 @ 20:01:33
Postat av: Grabb3

Trevligt att någon läser! :) Det är ganska fullt upp med mycket ja, men ni kan ju alltid komma på någon helg, plus några dagar innan/eller efter helgen om ni vill vara längre, och hälsa på, då har jag oftast inte så mycket, så länge det inte är tenta veckan efter eller jag har en massa annat inplanerat :)



Nu när jag kollar på schemat ser jag dock att jag tydligen är ledig 17 o 19 maj!(sedan är det helg) 17 maj är dessutom en röd dag, så det skulle ju vara passande tid! Annars vet jag inte, ni kan ju kolla när ni kan och berätta vilka dagar så kan jag kolla hur jag går skola utefter det? :)

Kram!

2012-03-26 @ 18:46:01
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/
Postat av: Eva

Låter toppen den helgen i maj!Vi kollar det!Skriver till dig på facebook. (Men fortsätter att läsa din fina blgg så klart)! Kramar

2012-03-26 @ 20:04:23
Postat av: Grabb3

Haha, ja det låter bra! :)

2012-03-26 @ 21:21:16
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Längesen jag läste din blogg senast, men jag brukar tänka på dig ibland:) Hur har du det därnere? Hur är Uppsala?



Hunger Games är sååååå bra. Jag läste dem förra våren när jag var i Tyskland med några kompisar och svepte alla tre (på engelska) på tre dagar! Svenska översättningen är bra gjord, men den engelska är förstås bättre.

2012-04-17 @ 12:46:09
URL: http://frokenviksten.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback