Funfun!

Idag har jag haft föreläsning och första lektionen, insett att jag är körd utan lösningshäftet(facit) till detta som kostar 400kr(själva boken vi har nu kostar 500kr), yaay. Det är KUL när böckerna vägrar ha facit på uppgifter, och denna bok vet jag inte ens vad den håller på med, hoppar hit och dit som någon kanin? Inte ens varannan uppgift som i de flesta andra böcker.

I morgon blir det till föreläsning och lektion, sedan ett slags seminarium. Fast megaseriöst för vi måste skriva en rapport om det, yay. 

Idag får jag dock lägenheten för mig själv, mest troligen resten av veckan också då Johan har tenta på måndag! Just denna dag så blir det nog inte något speciellt då det enda jag ska göra är att plugga och äta mat typ, men det är ju helt okej ändå ^^

Ska ta och göra lite mat nu och sedan åka vidare till pluggets värld!
See ya later.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback