mjaouulåterfintalltså:)

Hejsan:)
Idag skiner solen som tusan igen! :D Riktigt mys alltså :) Fast nu gick solen i moln men xD
Vet inte riktigt om det händer så jättemycket idag egentligen?
Eller på kvällen så händer det ganska mycket, ska på Canalen och äta osv:) Sedan så ska jag gå in till stan och gå på dejt! ;) Haha med Stinaaw så klart! ;) Vi ska gå på bio, och se Marley och jag :) (ellertrordetvardenhonbokade?..) 
Hoppas att den blir bra! xD

Borde egentligen plugga, men ja... Ni vet hur det brukar låta om det? xD
Inte peppad, speciellt inte nu då det är lov? Ska man vara peppad överhuvudtaget att plugga då?
För det är då i alla fall inte jag... Ska nog dock plugga på bussen på torsdag då vi ska åka någonstans, typ 6 timmar bort? Vet fortfarande inte alls vars vi ska! xD Men jag är minst sagt väldigt peppad ändå! :D
Hihi, :D


Aja, ska nörda mig med något annat nu ;D
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ofta de va den vi såg? ;)

2009-04-16 @ 18:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback