hademinsannkuländå^^

Hejsan! 
Hade lite *host* tråkigt så tog bort lite random och onödiga inlägg, eller nä, tog bort nästan alla! ;)
Idag skiner solen, fast ska nog tyvärr sitta mer inne eftersom att jag måste skriva upp alla mina engelska glosor för vi har prov på tisdag.. Hoppas att de kommer gå bra :) 
 
Var på Canalen igår då, var som ganska mysigt,, även om det mest var lite folk men ändå nya... Sen så skrämde jag och Juliz bort två pers, och det kändes ju inte alls så bra! xD Men vi var då jättetrevliga enligt mig, men när vi gick där ifrån så sprang de typ halverst ut genom dörren... :S Kändes ju som bara riktigt bra du! ;)
Juliz gjorde sen en jättefin kontakt-annons till Canalen, tror dock att ännu mer folk skulle bli skrämda därifrån, så vi går nog inte ut med den skulle jag tro! ;) xD

Såg sedan på en typ live film eller vad jag nu ska kalla det, som jag inte alls minns vad den hette men.. :]
Den var lite halverst konstig! ;) xD Sen böjade Tim kasta en massa popcorn på mig, din taskmört! :O xD
Gav också Tim hans present också, hoppas att du blev nästan nöjd i alla fall! ;)

Wihoo, sen ska typ Alexander fixa en ny bloggdesign åt mig, så jag peppar på det du! :) Måste dock säga mina tre favoritfärger då,, så den får jag fundera lite på då ;)
Tänker inte heller skriva något med någon överstruken text, för enligt en viss BF så skriver jag tydligen sådant i varje inlägg?! xD Vilket jag faktist inte gör, för jag har lixom lite bevis där nere du :) Menmen, borde sluta med de ;D
Och borde lära mig skriva bättre kanske ;)

Vet ni vad?! Snart är sommaren här! :D:D Vilket betyder lov, peppad! :D
Och jag längtar till söndag kväll.......... :]
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback