pluggärjusåunderbart^^

Hejsan:)
Hoppas ni andra har en fin helg! :D Min är faktiskt ganska bra hittils, och då skriver jag ganska eftersom jag måste plugga engelska... Skrev upp alla glosor igår, och då jag kom till 110 och tyckte att det här kan ju omöjligt vara ens en fjärdedel för jag har hur många som helst kvar! :O Dock så var det "bara" 411 glosor sedan då jag var klar! ;)
Hehe, sen då all grammatik på det, tills på tisdag..  JETTEKUL :D :P


Aja, hade söndagsskola idag, fick ta hand om hela 1 unge! xD Så det var jätte effektivt ;) Sedan var det väl inte den mest intressanta gudsstjänsten heller så förstår kanske. Men hade roligt och bygde tågbanor med djur runt om kring och lekte lite med kuddar och bygde torn, sen lekte vi någon lite konstig lek men^^

Godisregn på Jula är det tydligen också ungefär nu! Lockar säkert många, eller i alla fall min lillasyster som verkligen ville dit xD Tror det kan vara idag de typ också skulle ha en del ponny ridning eller något sådant på solbacken så :) Vet inte riktigt varför men... :)



Har i alla fall mycket att göra de senaste dagarna! Nu då plugg tills på tisdag, på kvällen är det alpha, på onsdag är det planering inför filmmarathon, och på torsdag är det filmmarathon! Så vi peppar på det alltså! ;D Eller det tänker jag då göra i alla fall :)


Och, längtar litegrann till ikväll då som sagt.. :]
Men hoppas ni har det bra, nu ska jag plugga igen! :P
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi jobbar ocksa med grammatik. past tense, past perfect continous, past perfect simple osv... komplicerat...

2009-04-30 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback