åtminstonebestämtmighalverst:]

Tjao :)

Igår på ledargrejset lärde vi oss lite om taktil(ellerjagvetintevaddethettemen,,) massage! :)
Det var faktiskt ganska så roligt! :) Framförallt skönt, fast det skönaste var typ ändå händerna tycker jag! :O :D
Samuel hade också dragit dit några kompisar från tyskland,,, och det första jag tänkte var: Ehrmmm,, det är nog nu jag inte ska säga att jag kan tyska lite grann och sedan göra bort mig totalt? xD Lixom, hallå! ehh,, ich heisse Emelie? (A)
Såå, gjorde inte det! xD Kändes som att det bara skulle bli pinsamt.. xP


Huh,,, jag har tänkt på en sak, är som värsta nörden egentligen? :S Sitter vid datan och kollar många bloggar (vet inte alls varför..) Mest då de som jag känner, även om jag vet att 100% av dem inte skriver varje dag ens! xD Ändå måste jag kolla dem, varje dag! :S Känns liiiite nördigt alltså? xD Haha, har till och med kommit på mig själv med att kolla på fannys blogg allt för många gånger, trots att jag vet att hon har lagt ner bloggen..:P
Ursh, känns som någon jättedålig sjukdom eller nåt? :O Inte vet jag..
Borde i alla fall sluta nörda mig allt för mycket på datorn, det är som egentligen bara onödigt..
But I kind of like it.. :D


För övrigt? Solen skiner, lillebror har börjat nörda Harry Potter igen, jag borde plugga, jag borde packa inför imårrn, jag vill gå på stan, jag SKA klippa/färga håret snart och jag har hittat en ny "sms kompis"! xD

Have a nice day my friend! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha det är irriterande då folk lägger ner sina bloggar :P

2009-04-19 @ 20:21:23
URL: http://funiengland.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha det är irriterande då folk lägger ner sina bloggar :P

2009-04-19 @ 20:21:50
URL: http://funiengland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj två hehe.. :P

2009-04-19 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback