intresseklubbenantecknar.. :P

Hejsan! :)
Igår så hände inte så mycket, eller jag satt mest vid datan och facebook! xD Haha, har upptäckt Farmville, och det är roligt! xD För de som är nördiga som jag ;) hade också roligt på msn :] och såg en del avsnitt av How I met your mother, de är hur bra som helst! xD
Hade tänkt baka, men he blev inge av :( Kanske ska baka någon annan dag då i stället! :) I värsta fall i helgen..

Skola idag igen då. Jätte kuuul! :O Haha, nej men det funkade faktiskt, vi hade sovmorgon och sedan börjat med biologi och svenska b !:)
På matte lektionen hade någon annan klass "snott" vårat klassrum! ;P Så medans catrin sökte efter ett nytt rum så satt vi och gjorde inte så mycket alls! xD Jag satt och lekte med Stiinaws mobil :) och hon med min :)

Sedan fick vi vara i källaren, inte roligt... Det luktar äckel där nere, och sedan så ekar det en massa också... Men hoppas vi får ett nytt klassrum till nästa gång, förstår som inte riktigt vad de som gör shemat och sätter ut klassrum tänker med riktigt ibland... :S
Menmen, Träffade en massa folk idag också, bland annat Bella! :D Som satt vid våra skåp typ :)
Haha,,, jag har inte så mycket intressant om idag ;) Kemilektionen så satt vi och flummade,,, förstår inte varför vi alltid gör det då? xD Men jo, kanske ändå... Förstår i alla fall inget av kemin nu :S Jobbigt..


Nåja, nu ska jag snart dra till Stiinaws lägga och då ska vi laga mat och ha skoj! :D
Hoppas ni andra får en fortsatt bra dag! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback