lättroadlitentröttttjej:]

Hejsan!:)
Min blogg är ju ungefär dödare än dödast? Men det är nog kanske mitt fel litegrann? xD
Har dock (som vanligt) en massa åsikter om saker, men vet inte hur jag ska skriva dem.. Ska försöka mig på det en regnig dag eller så :)
För just nu är det soligit och fint! Och då stannar man inte inne! ;)
Idag har jag och familjen varit på boviken, det var härligt! Det blåste och svalkade ganska bra :)
Har dock inte tränat något idag, mest för att klantiga jag glömde bort att stretscha i går kväll, så idag har jag jätte ont i mina ben xP (och konstigt nog på andra ställen också xD)
Sedan så håller jag just nu på att svettas här inne, och vet inte hur mycket bättre det är där ute. Hur som hellst har jag säkert redan vätskebrist, så tror inte att det blir så mycket bättre efteråt.
Så jag skjuter upp det till i morgon! Åtminstone kan jag kanske simma lite fram och tillbaka till den sjö eller hav vi ska, om det nu är fint väder ute :)
Justeja, jag har faktiskt simmat lite idag också!  Skulle hämta småttingarna som var för långt ute :P Det var faktiskt skönare i vattnet än vad jag trodde! :)



Så gåre om man har tråkigt!  (Eller åtminstone lättroad som jag varit mest hela dagen, fråga min mor! ;))
Pippi?!

I kväll åkte vi också till bergsbykiosken och åt en massa glass! :D Eller, bara en liten bägare för mig, men det var tillräckigt ändå ! Såg senare också en film som var ganska bra ändå :)
För övrigt har jag sömnproblem.. Jobbigt! Eller, förra nattens sömnproblem var ändå ganska förståeligt, men nattens vaar bara jobbigt, dessutom eftersom jag hade nyss tränat, så hade svårt att slappna av.. Och helt enkelt inte tänka alls!
Jobbigt >.< Aja, jag överlevde i alla fall litegrann;)
Ursh vad varmt det är! (Fast vänta nu, jag klagar inte! :D)
Funderar på att gå och lägga mig i garaget eller något.. Kanske be Stefan slå upp sexmannatältet! :O xD
Hoppas ni andra har det bra i det soliga vädret! :)
Kram.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback