lovemehateme..



Jag förstår inte.

Jag är snäll.
Jag är trevlig.
Jag är social.
Jag gör inte något dumt.
Jag tjatar inte.
Jag snackar inte skit.
Jag bråkar inte.
Jag ger allt jag har.
Och,, i slutändan? Vad får jag?!
Inte lika mycket tillbaka i alla fall,, snarare mindre.

Jag gillar verkligen att jag var så glad, så sjukt peppad på allt. Och så bara pang bom, allting förstörs.
Det blir alltid så. Aldrig något undantag.
Och sen sitter jag här nu och tänker,,, vad gör jag för fel egentligen?!
Tydligen.... Finns, oj jag är en sån hemsk människa för att jag finns.
Men vet ni vad?! JAG FINNS. Lev med det.



Jag kan dock aldrig förstå, varför får jag aldrig vara så peppad, så glad, så lycklig, över inte alls så mycket, livet.
Varför ska allting alltid bli förstört?
Vad gör jag för fel.

Kommentarer
Postat av: en josse

Word

håller med, vi är två om det då..

2009-08-12 @ 11:57:15
URL: http://mycherrypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback