envissdelavmigvillbarasittaochhoppaavglädje.. :]

Detta ingick i min lite flummiga kemilektion i dag;
(För de som inte ser det så är det harry potter ritad på mitt finger! ( min mobil är kass osv..))
Haha, mitt andra finger såg inte så mycket bättre heller ;)


I´m Harry Potter, school is for losers, I´m totally awesome... ! xD




Vid fyra tog jag moppen till Stinas snygga lägenhet, därifrån cyklade hon, (och jag åkte och fick ont i rumpan :( )
till hemköp i alla fall! :) Där sökte vi efter pizza-deg hur länge som helst! xD Och som vanligt så kom vi inte alls hem med bara pizza-degen som tänkt! ;)
Efter detta började pizza bakandet! Dock så insåg vi att skinkan bara skulle räcka till halva pizzan... Jamen,, då gör vi en calzone! säger Stina, jamen, då gör vi det så klart! :D
Haha, det blev jätte gott trots vårat lilla experiment i alla fall! ;)
Tack Stiinaw för kvällen! :]

Blev dock ingen träning idag som tänkt, men då får jag träna i morgon efter mitt möte med handbollen då! :)
Jag är så peppad<3
Ingen sovmorgon i morgon,,, Ledsamt :( dåligt att bli van vid sovmorgon! xD
Sov gott mina vänner!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback