jagbordekanskesovamer...

Hej :)
Idag hade jag sovmorgon, det var najs!:) Har sovmorgon i morgon också,,, det gillas! :D På historian fick vi en hemuppgift som verkar vara riktigt rolig;D


På biologin så hade vi labb! Då skulle jag, Mirjam, Elmer och Edvin gå till något random ställe vid rovön! Där skulle vi kolla på en del olika grejer, de satte mig på att rita av stället! xD Jag vet inte riktigt hur fint det blev, men det dög väl ;)
Sedan plockade vi växter som vi sedan pressade och några små insekter som jag tror att Mirjam och Elmer sedan dödade.. :S Osv! xD
Jag har varit lite övertrött idag,, och på det flummiga sättet xD
Det märktes mest på biologin och jag tror Edvin blev lite störd ;D

Jag är fortfarande trött :] För när jag kom hem så for jag ut och sprang intervaller och körde sedan fys! Det var jobbigt... >.< Det var tänkt med spinning idag, men det blev tyvärr inge av :( Men måste prova på det någon gång alltså! :D
Bara för att prova lixom :)


Så nu är heeela jag trött xD men jag känner för att göra något kreativt! Typ baka! :D
Fast det skulle jag nog inte orka xD Så det får bli i morgon :)
Ska vara social med osociala person nu ;)
Kram:)


Kommentarer
Postat av: Elmer

Still wanna fauk on teh table you sonoafabitch? xD

2009-08-27 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback