jagärsåfetjagärsåfet..?(påmittsättalltså:P)

Hejsan!:)
Tänkte bara berätta lite om vad som har hänt på sistone!:)

I måndags var jag på dagen med Fanny! Vi satt en låång stund ute vid älven och hade det mest bara gott i solskenet!:) Sedan cyklade vi hem till henne och satt mest bara och pratade om lite allt möjligt =) Hennes bror verkade också ha lite roligt med att göra vårrullar! Gillar hennes hund också :] Sedan cyklade jag till lassa för att få skjuts hem av mamma (A)
På kvällen så cyklade jag till stan igen! Men denna gång med Sofia, för vi skulle se på bio :) Haha, vet inte riktigt vad vi gör, men på något sätt så cyklar vi väldigt snabbt till stan i alla fall! xD
Vi såg Brüno, jag tyckte väl att den var ganska bra, men den var som konstig och mest bara konstig? xD
Men den var rolig ibland i alla fall, som tex. en mycket pinsam tystnad,,, som när man är på bristningsgränsen till att börja skratta,,(just vid den tidpiunkten ni vet?) den höll på i ungefär 2 minuter till kändes det som!, så jag och Sofia hade mycket roligt åt ungefär ingenting! ;)
Cyklade sedan hem också,, snackade en massa, och hade roligt! :D Fast nu är hon på gotland med ett konfa-gäng, så nu kommer jag inte träffa henne på ett tag :/

Ursh! Sen börjar skolan alltså :( För en vecka sen var jag jätte peppad! Men då var jag peppad på att börja den 26:e, ända sedan jag fick veta att jag faktiskt ska börja den 20:onde, så har jag blivit bara allmänt opeppad :(
I morgon är det exakt två veckor kvar! Vars har sommarlovet tagit vägen egentligen?!
Jobbigt när tiden går snabbt, och man har lov! Nu är det ett helt år innan jag får ha långt lov igen :( fast såg att jullovet var ganska långt ändå, så peppa på jullovet? ;) :P
Snart börjar jag tvåan!
Och jag som just insett att jag gick ettan på gymnasiet... Detta kommer inte att bli lätt...


Menmen,, igår var jag med Stiinaw på Vitbergs! :) Då fick hon sin snygga orangea(stavning?) skärbräda och sitt fina pennfack ;) Visstja! Jag har glömt att ta kort på en fin grej jag köpte som jag bara inte kunde låta bli :] Aja, ni får se sedan!
I alla fall så hade vi det gött i solen, badade och en massa annat! xD

Bland annat åt vi natchos! Såsen var lite stark, men det var riktigt gott ändå! :)
Hihi,, peppar också på att få se hennes nya lägenhet också! Den lär nog bli riktigt fin tror jag;) Jag tänker sova där minst en gång under detta skolår i alla fall! xD Väldigt nära skolan ;)<3
På kvällen hade jag ganska roligt då jag rensade ur allting, av det jag skulle ha eller inte ha och det som skulle säljas. Vi ska nämligen stå på loppis på folkparken på söndag! Kom dit och köp en massa saker! ;D
Hmm,,, insåg också nu att det jag ska ha kvar på mitt rum är bara en låda... det var tre lådor från början! xD
Hur mycket skit kan man samla på sig egentligen?xD
 

Idag har jag mest tagit det lungt,, solat och läst en massa, tog också en liten tur till bergsby kiosken! xD Och jag som skulle ut och springa idag? Seriöst... Vad håller jag på med :P Aja, ska ut och springa imårrn, ska tvinga Stina hitta på ett straff åt mig om jag inte gör det eller något ;)
Hoppas ni andra har det bra!:)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback