endåligdagsomändåvarfantastisk?!:D

Hejsan! :)
Första skoladagen idag då, det var faktiskt inte alls så hemsk som jag trodde från början! xD
Trots att vi inte fick någon sovmorgon då vi egentligen skulle ha fått en, gick till fyra, fick veta att vi har prov om två veckor och, hade skolfoto!!! 
Haha, vilken annan dag som helst hade jag lagt mig ner på backen och gråtit (okej jag överdriver kanske lite...), men idag, och oftast när jag är med min klass så var som livet bara hur bra som hellst! :D Jag vet inte, de gör mig otroligt glada i alla fall, allihopa på sitt eget lilla sätt !^^
På Kemilabben satt vi och gjorde ungefär inget och höll ändå på att flumma sönder! ;) Och ingen lyssnade på Catrin.. (A) Fast konstigt nog så klarade vi av uppgiften ändå! :D 
Visstja, vi hade fått en ny kille i våran klass också, han ska tydligen gå om eller något.. Sedan har jag också fått en ny mentor, vet inte varför Jalle inte är det längre, men vi får fortfarande träffa han i alla fall xD 
Hur som helst så gillar jag våran nya mentor!:D Visst han är lärare i samhälls, men han får pluspoäng för att han också är det i historia, och att han är hur härlig som helst! xD Kan ge ett exempel, någon frågade om det var nationella prov i historia och samhälls, och hans svar var; Nej, och vet ni vad det betyder?
Tobias (tror jag); Att vi måste jobba mycket hårdare?!
Läraren; Nej att vi får göra vad fan vi vill! 
Haha, jag gillar min nya mentor vid namn Daniel i alla fall ;) He seems good :)
Jag blev också nöjd med att vi började med historia, vilket jag gillar mer ;D


Efter skolan så var jag med Fanny ett tag! :) Det var roligt att se henne, fick också några tips av henne som jag ska undersöka lite senare! ;) :) 
Kommer dock att sakna henne nu när hon ska åka till Luleå för att plugga.. :/ 
Men jag är glad för hennes skull :) Precis som jag är för alla andra som har flyttat,, och de som ska flytta då ofc.... 
Men jag saknar Tim........ :( 
Saknar dem allihopa... Varför ska alla flytta :/ 
Känns som att jag snart kommer vara kvar här själv,, med bara mina klasskompisar! Inte för att det är fel på dem, onej! :) Men det känns som ändå dåigt...
Fast jag deppar inte... Bara saknar dem mycket :( 


För övrigt så vill jag se G-force tror jag! xD De ser riktigt gulliga ut! ;D Fast det är mer eller mindre mest för att jag vill gå på bio... Fast borde spara pengar !:) 
Läste också ut breaking dawn igår, trodde inte att jag skulle, but I did ;D Ska få låna The host från Emelie,, Hur glad som helst över det! :D 
Nu ska jag nog se en film eller något :) 
Sovmorgon i morgon! :D

Men, bara för att jag är ett officiellt fan av youtobe nu för tiden, (jag skyller på Stiinaw! ;))
Lite musik :) Jag vet inte varför,,, men jag gillar den skarpt.. :]



Kram :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback