jagsoverjusomenstock!xP

Hejsan! :)
Idag vaknade jag kl 4, och somnade typ vid 12-1 någon gång? Jag kunde inte somna om alls! xD
Och eftersom att vi skulle upp kl.6 så gav jag upp där vid kvart i 6 att försöka somna om..
Så kvart över 6 bar det av mot Hortlax för att äta frukost hos mormor! :D För att sedan åka vidare till Happis då. När vi väl är framme så knallar vi runt en massa, det var inte så mycket folk så det var inte så mycket trängsel, hur härligt som hellst! :) Köpte två kuddar, en taklampa, två hyllor och en väggklocka! :) Så snart är nog hela mitt rum klart! Det känns hur bra som hellst! :D Bara svårt att bestämma mig om jag ska köpa en tv, eller nöja mig med den jag har... Men vi får väl se :] Ska se hur mycket pengar det kommer gå till mitt körkort osv till att börja med.. :P
Ursh! Jag är snart 18 :S Jag menar seriöst!!! Vad händer med tiden? Jag blir typ rädd.... Känns fortfarande som att jag går 1an på gymnasiet, har som inte insett att jag har börjat 2an än,,  det känns som ungefär samma,, jag vill känna skillnad! Lääääskigt :S:S



Jag lever på socker!!!xD Eller,, när vi var i happis så gick vi in på candy world, och då köpte jag MASSOR med godis! ;D;D<3 Så gissa vad jag äter nu? Gooodis!!!:D Och jag har som sagt inte sovit så mycket inatt, så nu är jag mest bara flummig och liiiiite speedad :] Hihihi :]

Jag har inte fått ont i magen ÄN i alla fall :]!


Sedan har jag och Viktor (classm8te) också bestämt att när han får finfrämmande så ska jag få komma, och då ska jag ha en musse pigg dräkt på mig! xD Vet inte riktigt vad som hände,,, men ska nog inte berätta vad han sa för ett tag sen att han skulle ha på sig iaf ;) xD
Konstig konversation via sms;)


Grabbe är trööött och lilte speedad:]<3
Ska typ se film,,, eller hitta på något nu iaf:D
Kram:)<3

 

 

 

 

 

 

 

 

Ont...


Kommentarer
Postat av: viktor

propellerhatt! ;)

2009-08-30 @ 03:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback