heyletsdothis.

Hello :)
Idag började vi med Pedagigisk ledarskap, det var faktiskt ganska roligt! :D Och jag blev helt plötsligt så otroligt peppad,, på mig själv faktiskt xD Haha, vi skulle räkna upp allt vi hade som erfarenhet... Och det blev igen kort lista för min del! xD Jag kanske inte är en så dålig ledare trots allt.. :]
Haha, jag gillade när alla andra sa att de hade läst en massa böcker och typ pluggat ! Medans vi hade haft det såå mycket jobbigare då vi var tvungna att lära varandras namn och rita av varandra med vänster hand utan att tittta! :O Jätte ansträngande lektion! xD 
Hihi, jag är så peppad på denna kurs :)<3 


Sedan hade vi låångt hål tills det blev idrott! :) Då spelade jag, Mimmi och Anna tennis! Det var hur roligt som helst! xD
Speciellt utan nät och allting! ;) Men det funkade faktiskt rätt så bra ändå! :) Fast det kanske berodde mer eller mindre på att vi faktiskt inte hade nät, eller att vi mest bara hade roligt ändå :D

På biologin fick vi veta vad vi ska göra på labben i morgon, vilket tydligen består av "pölplaskande" och dylikt ;) Haha, nej men vi ska typ undersöka ett vattendrag på något sätt :)


PAAAALLLLTT koma,,, eller jag vet inte om det är det,,, men jag blev helt plötsligt jätte trött! xP



Just nu är jag bara förvirrad.....
och jag gillar det inte...



Det blir spinning i morgon! Läängta tills träninsverk alltså! ;)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback