Jaghoppasdenbörjarlevaigensnart? :(

Hey! :D
Idag hade jag som sagt sovmorgon, så medans alla andra satt och pluggade eller liknande, så slapp jag min ändå chill lektion och tog det bara lungt! xD
Det var najs! :D Sedan cyklade jag till skolan, det funkade hur bra som hellst!:) Var dock lite jobbigare när jag skulle cykla hem... För i går hade jag som sagt tränat intervaller och haft fys = ont i benen+mage! Sedan gått i högklackat hela dagen! xD (jag cyklade med andra skor... :P) Så det var lite pain, men jag tog mig hem i alla fall! :D
Så jag har typ cyklat 1 mil och nån kilometer till? (ca.) Det känns braaa! :D
Peppar verkligen inte för 2000 om två veckor... >.<



En sån vill jag typ ha!  :O Den var ju jätte rolig!^^ :D
Vet dock inte hur man ska kunna cykla på den meen ;)
Har jätte många ovärda bilder på min dator... Borde rensa upp den, men orkar som inte... xD Borde lixom göra något annat än att sitta framför datan ikväll? Borde baka,,,, det är så roligt att baka! :D Fast kanske lite sent påtänkt nu eller något ;P Jobbigt när kakan måste svalna och allting.. Men vi får se hur de blir ;)


Var i alla fall idag på Gina och kollade in deras nya affär! Den verkarde faktiskt väldigt bra! :D Stoor och fin! :) Större än i umeå! Men hittade inget, ärligt talat så sökte jag nog inte så jättenoga överallt heller... Träffade i alla fall på Alva och Jenny där! och av någon jättekonstig anledning kände Alva igen mig på skorna... Har ingen aning om varför meen? xD Alva är Alva ;) Och jag längtar till onsdag nästa vecka! :D Då ska jag typ träna sönder ;)
För det första slutar jag 10, så funderar på att ta en liten springtur efter det, sedan så har jag träning med A-fick, och efter det möte och täning med Damerna. Som numera kallas U23... Haha det känns jätte konstigt! xD och som att jag helt plötsligt blev mycket äldre....Läskigt :S Vill verkligen inte vara 23 än! xD Shit... fatta vad som händer vid 23? Har ju verkligen ingen som hellst aning... Läskigt,, men ändå spännande.. :]


Ehrmmm,,,,, jag vet inte vad jag gjorde.... Men tror min data dog typ nu.... Eller jag försökte lägga in mp3 låtar i min lillasysters mp3.... och nu typ försvann allting...(eller asså det där blå därnere) och jag fattar inte alls vad som händer... :S
JAG FÅR DAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur kan något bli skrivskyddat två sekunder efter jag har gjort det oskrivskyddat?!?!?!?!
DAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja,,,, ska försöka fixa nu...
Kram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback