oftadeannorlundamänskormanminns:)

I går när satte jag på tv:n, såg Thomas Järvheden in action! Det var klipp från hans dvd Seriöst roligt, (tror jag i alla fall eftersom jag kände igen det jag såg..), i alla fall så gillar jag Thomas Järvhedens humor, den är lite konstig ibland, och han svär ganska ofta men! xD 
Därför tänkte jag ta med ett klipp när han sjunger,, gillar ni detta borde ni skaffa dvd;n! ;)  

Thomas Järvheden mina damer och herrar! :



Han hade drivit om några kändisar om hur de lät när de sjöng, därför är det sista med antar jag ;)
(Gillar dock nästan hans låt om grannar ännu mera... Men den får ni fixa fram själva! ;D)


Känns som att jag håller på att bli förkyld också,,, perfekt när man börjar skolan på torsdag!
Inte :S

Now I´ve got some reading to do!
Kram :)

Kommentarer
Postat av: M

sv: Vi går på premiären? :D:D

2009-08-19 @ 11:09:12
URL: http://mirjaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback