detärnågotnivillhajaglovar;)

Jag tänkte,, att eftersom jag har så många vänner nu som ska/har/eller snart ska flytta hemifrån! Tänkte jag ge en del tips om några olika coola prylar! :D
Hittade allting på: www.freshome.com ! :)

Vi kan börja med dessa utsökta ko/puma/tiger-sofforna! Hur fina som helst! ^^

 



En hand/fot-fotölj, bra pluggplats! Eller den andra med fotstöd och allt! (man ser inte så bra hur den är gjord, men skulle nog inte påstå att den ser så skön ut ;))
 

Ett vardagsrumsbord med en "splash" effekt! ;)


Ett mördande förvaringsskåp!


En jätte praktisk bokhylla!

En faktiskt ändå inte så ful förvaringslådagrejs ;) Perfekt om du vill lära dig alfabetet! (mest då i tanke att det saknar åäö... xD)


Och... En sådan har jag alltid velat ha! :O:O (Speciellt den där veckan som man har en gång i månaden, och det jobbigaste som finns på kvällen är att gå uppför denna dumma trappa! xD) (träningsverk kan också påverka denna viljan ;) )


Hihi, det var mina tips till er! ;D Det var faktiskt en ganska fin sida, fanns många roliga saker och faktiskt ännu mera fina saker, kolla in! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja det var riktigt roliga grejer : )

2009-08-13 @ 07:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback