tidengårförsnabbt..



Vet ni vad? Det är,, 7 dagar, 18 timmar och 30 minuter kvar tills vi börjar skolan..
Haha, inte alls nördigt ;) Vet inte om jag har räknat rätt heller,, har räknat om det några gånger och det blev hela tiden något annat.. xD :P
Menmen,,, jag är lite mer peppad nu faktiskt?! :) Jag menar, jag kommer ju få gå pedagogisk ledarskap nu,, och historia och samhälls A,, det är faktiskt lite skillnad i shemat, och det känns bra! :) Sedan har vi ju två sovmorgornar, shit! :O:O ;)
Och går ju bara 3 dagar till fyra någon gång.. Haha, jag minns att vi gjorde det i nian också typ...:P
Fast,,, jag går bara 2 dagar till fyra för att jag inte har moderna språk! :D Dock har jag lust att döda R-tiden som är på den mest sämsta tiden... Men, jag får tid att plugga i alla fall! :D
Dock är det en massa om mitt shema som jag inte alls förstår, men antar att man kanske inte ska förstå allting här i världen? xD:P Sen är väl shemat inte helt klart än heller...

För övrigt så har det väl inte hänt så jätte mycket på senaste tiden, kan berätta lite kort om vad som hänt :)

  • Jag har tillbringat de soligaste dagarna i Boviken och mest solat och blivit brunare i alla fall ;)
  • Jag har sett en massa filmer, vilket har resulterat i sena nätter och en aning trötthet xD
  • Börjat läsa Breaking dawn (om sju dagar ska jag vara klar!)
  • Stått på loppis i söndag och träffat några personer :D
  • Såg på bellas band igår på tuvan!:) Där träffade man också en massa personer överallt!
  • Och sen, sist, men verkligen inte minst! Ätit glass på bergsbykiosken! :D


Annars har jag mest bara latat mig och sådant (A)
Inget fel på det!
Just nu verkar det som att veckan är ganska så fullbokad i alla fall, vet inte hur det blir med idag. Men peppar i alla fall på torsdag, fredag och lördag! :D
Hoppas ni får en härlig helg mina vänner :)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback