visdomständerärfarliga! :O

Visdomständer gör ont!!!! ( i alla fall utväxande sådana..:S)
Det är i alla fall vad jag misstänker då min tandkött har svullnat upp till det dubbla, så att det gör ont att tugga osv.. :P
Inte nice! Det är så typiskt också, för sist jag var hos tandläkaren sa hon; Du har två visdomständer här,, men det antar jag att du har märkt? Jag; Nej? :S Så jag har alltså fått två stycken utan att känna nåt, då måste ju självkart den tredje göra jätte ont! :O ;P
Haha, men "knarkar" alvedon, så jag överlever nog ;)



I lördags var jag med klasskompisarna då som sagt! Det var rikitgt roligt! :D
Some pics;
Vi hade en jätterolig lek!xD




killarna bara gjorde något konstigt, jag vet inte? ;)


Jag hade jätte roligt i alla fall! :) Sedan grillade vi en massa marschmallows (stavning?:S), chillade och snackade en massa! :D

Igår åkte jag då till Stina till skogen! ;) och är nu tillbaka! :D
Lyckades undvika de stora skogstrollen :O
Hade roligt hos Stina också! :) Vi gjorde typ inte så mycket förutom nördade youtobe och såg lite tv, åt en massa och mest bara chillade och snackade :) Skrattade åt att Stina inte kunde stava till något alls xD (A)
Såg en massa på PPP; (Om du inte har sett denna måste du se den! ;))
 
Voldemort, voldemort ohh voldi, voldi, voldi, voldemort!
(Lollipop, lollipop, ohh lolli, lolli, lolli, lollipop! xD)


Aja, jag har haft en trevlig helg i alla fall! Hoppas ni också haft det! :D
Dock så ska jag dra mig vidare och läsa ut min engelska bok, som jag ska ha läst klart på torsdag, bara 500 sidor kvar!!! A pice of cake! ;D :P
Kram :)

Kommentarer
Postat av: nicke ^^

haha king video xD

2009-08-18 @ 01:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback