Julenikortadrag:)

Har inte blivit så mycket bloggande, men tänkte få in ett inlägg idag! :)

-På uppesittarkvällen var det ganska mys, och dagen var praktiskt tagen gjord då jag faktiskt vann på biongon också! :O Visst det var bara hundra kronor, men det var ändå ganska roligt att ha fått vinna något ändå! ^^


-På julafton blev det vanliga saker som Kalle Anka, julmat och sedan blev det Tomten och julklappsöppningar! ^^ Fick en del jag önskat mig, och en del andra saker som jag blev nöjd över ändå! :D + ett knivset.. ;) Burkar alltid få saker som man kan få nytta av när man flyttar hemifrån, jag tror att jag snart har ett halvt kök iaf! xD Saknar bara en massa bak-grejer, en mickro, och sen då ett kök! xD



-På juldagen blev det mest bara film, fruktsallad och läsning som gällde! :)


-Idag har det väl inte hänt så jätte mycket heller, förutom att jag bestämde mig för att gå till Maxi för att köpa lite mera frukt osv, anledningen till att jag faktist gick var att jag skulle få en pollypåse som belöning! Men när jag kom dit, då hade de inga pollypåsar!! :(
Taskigt... :(


- I morgon, ja då blire stan med Alexander, peppar på den! :)

Hoppas ni andra har/haft en riktigt trevlig jul! :D
Kramen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback