Mycke/liteattgöra.

Hejsan!
Idag hade vi två lektioner, och sovmorgon innan dess! Känns verkligen som fredag för mig just nu, men tack och lov så kan jag faktiskt ha fredag idag, eftersom att jag är ledig imårrn!
Så nu har jag lov....
Varför känns det inte så bra som det borde?


Sitter i alla fall nu och pluggar,, kanske lite därför det inte känns som lov än. Har skrivit klart mina egna tankar på pedagogiskt ledarskap, nu är det bara svenska grejen kvar, har en känsla att den inte kommer bli klar på de två timmar som jag faktiskt har på mig innan mamma slutar... >.<
(jag stör mig nämligen på att min dator gör två mellanrum när jag bara vill ha ett (alltså när jag tryker på enter) så då sitter jag och gör det på skolan ist! xD)

Nu kom Stiinaw och gjorde mig lite sällskap.. :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du håller in shift-tangenten och trycker på enter så blir det bara ett mellanrum.

Sådär, nu kan du skriva hemma också!

2009-12-17 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback