Jagärfortfarandetrötttrötttrött:]

Hejsan! :)
Idag har det varit stranden och sola som gällt! ;D Dock vet jag inte om jag blev så mycket brunare, men det räknas ändå! xD Sen saknar jag mina solglasögon vääääldigt mycket!:O :(
Dumma jag..

Men senare då vi gick på en liten promenad till kajen, gissa vad jag hittade då? Jo en tjuga som låg på asfalten!:) Då blir man som lite glad ^^ Även om det inte var så mycket, men ändå ;)
Kände mig nästan lite som (men shit,, vad heter han?!?!) ja, men ni vet, han i Kalle Anka som alltid har tur? xD
Hur tusan kan jag glömma det?! :S


Hihi, men orkar inte skriva så mycket just nu.. och har inte så mycket att berätta heller så xD Såg några snygga killar på stranden, fast de finns finare så ;)  (Och jag får snart psykbryt på en viss person, men det är en helt annan sak och är inte alls ovanligt när jag tillbringar min tid med människan.. xP)
Ledsen att min dator inte funkar heller :( Pappas är inge bra.. Allt är dåligt xD ;)
Menmen,, ha en bra fortsatt kväll!:)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback