Jagtipsartillenmassa..

Ojoj! Min blogg är den populäraste i hela svergie! Verkligen! :O
Not.. Nåja :) Får försöka fixa det någon annan gång, orkar inte anstränga mig till det just nu..
Jag har inte sovit dåligt, inte alls! Ändå är jag verkligen tröttast i heeela världen.. Och huvudvärken? Den gör det verkligen inte bättre :P
He blev inge discgolf idag heller, men det kan jag leva med :) Det är ju sm där för övrigt, så de som vill kolla så äre bara att åka dit! :D
Igår var jag lite på stadsfesten! :D Det var väl.. Okej? Hah, såg några snygga killar i alla fall ;) Sedan var jag där på dagen, så det hände inte så mycket där då :) Förutom att det var människor överallt! xD
Åt också en langos, det var jättegott! :D Jag tipsar helt klart!


Jag har också läst ut alla Twilight böckerna nu... Tja,, att rata dem gick som sagt inte alls något bra! xD Nej, ärligt så var de faktiskt helt fantastiskt bra! :DD Men det är ju inte så konstigt egentligen? De var dock inte direkt typiskt de böcker jag brukar gilla,, det var bara en härlig mix av alltihopa som jag gillar! xD<3
Jag gillare :]
Så böckerna rekomenderas helt klart! :) Men för tusan, jag är inte kär i Edward Cullen! :O
Jag föredrar verkliga människor tack :)
 

Nåja, ikväll blir det nog film, en massa snacks, och förstås kladdkaka,jordgubbar&glass!
Jag tror jag aldrig kommer tröttna på det! xD
Kan för övrigt receptet helt utan till,, har man gjort det för många gånger då? (A)
Jag börjar jobba i morgon!! Nervös till tusen!  xD
Men det kommer nog gå bra! :]
Peppa på det! <3
Någon som kan köpa mig en polly-påse också? Jag är jättesugen... :]
Kram.




VAD?!

Kommentarer
Postat av: Stina

Heeej Emelie :]

2009-07-06 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback