jagvillattdetskavarasomförr.Enkelt?enklare...



Jag blev lite nostalgisk.. Jag vill börja ettan igen!
Jag vill göra om, jag vill göra bättre, allt! :)
Mest bara lära känna alla mina klasskompisar bättre,, nog för att jag vet att jag kan det nu också ändå! Men,,, ändå, vill göra mina betyg lite bättre också! (A)
Sen vet jag att det är vissa saker jag inte kan ändra, men ibland önskar jag att jag bara kunde trolla litegranna? ^^
Nej jag vet inte, jag gillar mina klasskompisar, allihopa! :D Jag älskar mina vänner (till dessa hör också vissa av mina klasskompisar också men ;))
Fast, det känns lite dåligt just nu bara :P
För jag har förstått, att jag snart inte kan gå runt utan att inte välja, det funkar inte längre..
Kanske ett tag till,, förhoppningsvis ändå ganska bra..
Men, jag vet att jag måste välja, och jag vet vad/vem jag kommer att välja, vilket betyder att jag kommer att förlora några.. För att jag kommer inte välja dem, utan jag väljer i så fall dig.
Jag väljer den som jag ibland inte ens behöver be om att vara med, den som jag kan prata med, den som inte klagade då jag var som tapigast, (eller jag är inte säker men..), även om jag kanske var det..
Jag väljer den som är min vän, inte de som beter sig som,, jag vet inte vad? ytligt kanske..
Du förstår, de kanske också förstår.. Men ja?
Jag förbereder mig på smällen.
Och behåller de vänner som betyder.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback