ontifötternaigeen?:P


Hehe, tydligen hade jag för lite bilder på mig själv? Så jag tog en riktigt gammal bild! xD Eller, den var tagen i höstas tror jag :P Vit i ansiktet och allt, men jag har typ inga bilder på mig själv? xD

Har jobbat idag,, mycket trevligt? Nej, jag vill vara ledig! xD (A) Aja, det får jag väl snart! :D Bara två dagar kvar ;)
Är ensam hemma för att lillebror är på kollo och resten av familjen åkte till tärnaby!
Så nu ska jag hitta något gott att äta och se en film och bara ha det allmänt mys ikväll! :)
Hoppas ni andra får en fortsatt trevlig kväll! :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* okej :D varsegod !

2009-07-25 @ 00:35:35
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback