Picsfrånträstocksosv!:)

Stolen Deer mina damer och herrar!






Han kan ju inte klippa håret! :O (A)

Sista fick jag med alla, utom trunpetar killen som inte ens var med på den låten, meen! :)
De var helt klart bra i alla fall! :D



Felicia till vänster och Sanna till höger, satt på en parkbänk och filosoferade lite!^^


Stina var cool och satt på en cykel bredvid oss i stället ;)


Och Mirjam var inget annat än glad och peppad på trästocks alltså :D ;)


Seen tog jag typ inga mer bilder, för att jag är sämst på att använda kameran.. :P Men aja :)


Idag har det inte hänt så jätte överdrivet mycket, har sett på tv, läst lite, skaffat nya vänner och så vidare! :)
Harry Potter och halvblodsprinsen var för övrigt riktigt bra! :D Såg den med Tim, hans flickvän och hennes vän Emma! :)
Den var som ändå rolig och jag tyckte att de gjorde den bra! Förutom att de kunde ha gjort några saker bättre, och inte hett dit en scen som inte ens ska finnas med överhuvudtaget?! :P Menmen, man ska alltid hitta något att klaga på, eller hur? ;) När det var som mest spännande satt jag i alla fall och kramade om min coca cola flaska, lite mobbat, men det var bättre än inget i alla fall! xD :)
Ikväll ska jag väl tillbringa lite tid med mamma och resten, för de ska åka till tärnaby, till marknaden, tyvärr kan jag inte följa med för att jag jobbar hela helgen, men jag får lite lonely time i alla fall! :D
Fast jag jobbar som sagt, så mycket tid blir det inte men... :P

Hoppas ni får en trevlig kväll! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback