trött.tjej_92?


Bara för att blogg.se (eller min dator) inte har lust att ladda upp nya bilder !:/
Läste tre fina brev idag!^^ Från min lillebror, i ett av dem stod det bara "ring nån gång. " Haha, pratsamt ;) xD
Städat logen hur länge som helst, lite mobbat :S Oskar skar sig i tummen..
På hela dagen var det hela 32 pers som kom! Jääte mycket :O :S
Jag, Britta och Matilda hade väldigt roligt på kvällen och stängningen ;)
Såå, om jag tänker på goldens och kakor, vem tänker jag på då? ;)
Juste, mig själv!^^
Som sagt, roligt hade vi ;)
Hoppas ni andra har haft roligt också! :)
Föutom att de som är på PDOL säkert har det jäääte tråkigt!  Det tycker jag i alla fall ;)
Tidig morgon i morgon, sen äre slut me jobb för stunden!:)
Puss&Kram.


btw,haveItoldyouI´mmovingon?Andit´sgoinggood,Iloveit.
Funderarocksåpåomjagbordevarasurpåenannan`?,menkanskeändåinte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback