tuvagårdenärnajs:)

Hejsan! :D
Började som sagt jobba igår! :D Det var roligt! :) Fick lära mig kassan, bakade, diskade och städade en massa!xD Det gick faktiskt mycket bättre än förväntat må jag säga! :D Fast första gången jag rörde kassan så började den pipa :O :S Men sedan gick det mycket bättre! ;) För jag gjorde rätt.. Men måste väl ha blivit fel någonstans helt enkelt.. :P
Det var inte heller så skärskilt mycket människor där, så det var både tråkigt, men ändå mer lättare än om det hade varit en massa människor :P Det var nog för att det regnade antar jag... Dock så tog det lång tid att städa, så det blev 30 minuters övertid, wiho! :O xP
Men när jag kom hem så var jag i alla fall väldigt trött och hade jätte ont i mina fötter! Så det första jag gjorde var att gå och lägga mig!
Idag ska jag dock vara någon såndär konstig service grej, alltså gå runt på gården och kolla så att allting är fint och rent osv osv...Hmm.. känns jätteroligt nu när det regnar och allting?! Wiho!. är allt jag säger.. :P


Min lillebror och Stefan är för övrigt ute och fiskar idag,,,, Jag skulle påstå att det inte är värt det! xD Men sen så är jag väl ingen som fiskar så ofta ändå ;)



Haha, så vet inte om jag kommer att skriva så mycket på bloggen under de senaste tre veckorna, visst jag har oftast sovmorgon till 12.30 då jag börjar, men sedan håller jag på till 21.30 (eller mer) så kommer jag nog inte vara piggast i världen på att skriva på min blogg heller... :P Ibland börjar jag tidigare, men det är inte alls så ofta så..:P Skrivernär jag har tid och lust :)
Menmen, ni får ha det så bra! :D 
Och ni får jättegärna komma förbi och hälsa på och fika litegranna om ni vill! :)
Place, at tuvagården alltså ;)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka dagar är du ledig den kommande tiden? f

2009-07-08 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback