jagtrorjagbordegåochsovanu..:D

Haha, som svar på en kommentar: Jaa Stina du är fortfarande skyldig mig 15 spänn! Jätte viktigt ju! :O Haha, nej vi kan säga att vi är kvitt, eftersom du köpte vykortet åt mig? ;) Vilket påminner mig om något jag ska göra.. :)

Idag så åkte vi till Bygdsiljum, till farmor alltså ;) Då fick jag först hjälpa till att måla baksidan av huset eftersom pappa skulle göra det, och han blev typ glad när jag skämtade om att jag skulle kunna hjälpa honom, så jag hjälpte till lite :)
Det var faktiskt rolitgt! Förutom jag säkert såg allmänt snygg ut i den för stora, gröna overallen, skor i storlek 42 och en riktigt snygg keps alltså! xD Sen var det lite varmt också,, men jag fick sola sen och efter det åkte vi båt! :) Jag fick till och med köra båten, nästan hela vägen dit vi skulle! :D Det var lite spännande och roligt :)

Det är ju förresten sol ute idag! :D Hur skönt som hellst! :D Jag har väntat på dig!
I morgon vet jag inte vad som händer, men förhoppningsvis blir det sol, och det är ju inget som kan klå det så?! :D

Insåg förresten, åter igen, något idag.. Något som inte kan vändas på något dåligt sätt! Jag är så himla bra! xD
Eller,, hur vare nu?
Fick nyss ett sms där det stod "jag älskar dig"  av viktor... i klassen alltså xD Lite wierd :S Men tydligen var det någon annan som skrev det! xD

Hmm,,,, nämde jag att jag är riktigt, väldigt, jätte trött? (det kanske förklarar något i alla fall? xD)
Godnatt! :)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback