jagvetinte,gladledsenmittemellanglad?TRÖTT!

Hejsan! :)
Alltså, jag kommer alltid på saker för sent som jag tänkte skriva innan, så det här blir kanske ett lite konsigt inlägg ;)
Igår mitt uppe i allting när det var som mest kris i mitt huvud, (nej det kanske inte var kris över allt annars, men i mitt huvud var det kris, för vi hade nästan ingenting och allting var som bara bajs och kön bara växte och krymte inte ett dugg! :O :S )
Men då kom i alla fall en person i keps och solglasögon fram till kassan och sa hur glatt som hellst; Hej Emelie!
Eftersom stressade och uppjagade jag tänkte på lite mycket annat så tog det ett tag innan jag förstod, det var ju Peter! :D
Hihi, min gamla klassföreståndare alltså, för er som inte visste det! ;) Och jag kände som bara hur allting försvann, och glädjen bara som spreds! :) Det var ett tag sen jag kände precis så...
Inte så att jag inte känner det med andra människor,, det var som bara för att han var så glad och det var ungefär det jag behövde just då.. xD
Sedan så gick det helt plötsligt ganska snabbt att "bli av" med alla kunder, och sen kom det inga fler, så det blev inte så mycket mer till kö! :) Gick då och pratade lite mer Peter,, ååh, jag vill ha tillbaka peter :( Nej, det där kanske inte lät så bra? Men han är bara 100 gånger bättre än våran nya kemi/matte lärare, verkligen.. :P Sen att vem som hellst skulle klå henne är säkert en annan sak! xD Haha, tror han blev lite stolt när jag sa att han var mycket bättre ;) Och att det gick bra för mig på natur också, för gissa vem som tyckte och trodde att det skulle gå bra för mig om inte min matte/no-lärare, =Peter ? ;):P
Haha här pratar jag visst på en massa? Men jag blev glad i alla fall, och det förgyllde min dag också litegrann :)
 
På kvällen kom också Stiinaw över en stund!:) Vi hade väl ganska trevligt? Men kan nog inte hata henne om hon tyckte att jag var osocial! xD För det var jag nog, seriöst, jag var verkligen jätte död i går, och kan nog inte påstå att jag är piggare idag heller.. :P


Idag har det dock varit lugnare, så idag har det varit mycket bak igen! Bakat 2 chokladbolle-satser, 2 kladdkakor, sen har jag typ inte gjort nå mer? :O Det känns som att jag har gjort tio ggr mer, men jaja :) Dock på morgonen så var diskmaskins-killen och fixade med, ja gissa vad? ;) Så då fick vi inte vara i köket tydligen, så vi satte vid ett bord och latade oss litegranna (A) Jag var mycket trött! vaknade halv 7 och insåg att det är en halvtimme innan jag tänkt vakna, alltså ingen vits att somna om, men jag orkar inte resa mig upp ur sängen, så ja, ni kan ju gissa vars det ledde ;):P
Men, diskmaskinen fungerar numera i alla fall, WIHO! :D
Fast jag är ändå jätte trött, även om det regnat och jag kanske ändå inte har gjort allt för mycket eftersom det inte kommit några folk :(
Sooova<3







Vet inte? kände för manga?xD
Allting är lite messed up i mitt huvud just nu.. Och vet inte alls vad jag ska göra, har funderat på att ringa en person, så jag kan få saker att klarna? Men,, har kommit fram till att även om jag skulle ringa, och han skulle prata med mig sedan, även om han kanske inte har tiid:); så skulle jag ändå måste prata med den andra för att det skulle klarna i mitt huvud :P
PALLAR verkligen inte? Jag vet inte vad jag ska göra... Inget gör det bättre..
Eller jo, en massa, alla mina vänner, allihopa gör det bättre,, men det håller inte i längden. Förstår inte varför?....
Jag vet inte,, jag vill sova, och sedan när jag vaknar upp igen så ska allting bara vara tip top igen! Okej?..
Men, jag ska sluta blogga om sånt här nu, bara jobbigt att tänka att ni ska läsa det sendan ? >.<
Jag är glad, oftast, för jag orkar inte vara något annat? Och just nu är det bara en grej jag stör mig på. Åhh, jag vet inte, svårt att förklara? Jag vet inte vad jag ska säga heller... Det är det som bara suger?
Och, en person på jobbet sa något mycket bra idag, haha, jag borde prova det :) Lina är också en mycket hjälpsam person^^<3
Så på mina två lediga dagar tänker jag inte göra annat än att dränka mig i saker att göra och att vara med friends! :D
Tror jag ska börja läsa Breaking Dawn, den på engelska alltså ;) :P
Borde ta reda på vad jag vill bli också,,, men hey, det är två år kvar, det kanske inte är så brottom trots allt?..


Såg vårat nya schema i går förresten! :O Det var ändå inte så farligt faktiskt! :) Vi får några Samhälls kurser också, peppar dock inte på matte C, men annars var det helt okej faktiskt! :D Och tänker anta att den första lektionen på onsdag och fredag är de inviduella valen? Så det blir najs, peppar helt klart på pedagogisk ledarskap! :D Slutar 3 dagar vid fyra, menmen, vi kvarar detta NV2C (numera ;)) Klart vi gör! :D
Tillsammans kan vi klara allt! :D

Ledig i två dagar nu alltså! :D Bio i morgon, och kanske filmmarathon på torsdag med sötnötarna :) Får se vad som händer med dagarna! :) Någon som är sugen på att gå på stan någon dag kanske?:D
Sitter och ser på Morden i Midsummer,,, eller mer tittar ibland, för jag förstår ingenting och får inget sammanhang.. xD
Ska nog se Step up 2 kanske:) Kan inte stänga av datorn för jag håller på och skickar våran fina film-om-celler film till Felle ;) Haha, nej den måste jag ju se innan! :D
Aja, godnatt mina vänner!
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback