Ontifötternaosvmenklagagörhoninte!:D

Hejsan! :D
Har inte blivit lika sent de två senaste dagarna, även om det blev senare idag, än igår,, men slipper sluta kl.10 i alla fall!!;)
Igår var det extremt lungt! tror det kom ca. 74 pers på hela dagen! Det är jättelite!! När jag kom, vid halv ett, hade det kommit 5 pers och fikat.. Kuul! >.<
Sedan när jag cyklade hem igår (i regnet) så träffade jag också Ivan och Samuel som stod och filosoferade eller något liknande på vägen! xD Har cyklat till och från jobbet i regnet i två dagar... Det är jätteroligt alltså! :O >.<
Fast idag så slutade regna precis innan jag skulle börja cykla! (WIHO! :D) och sedan tror jag att det faktiskt inte har regnat något mer?!:)
Det är NAJS!:D<3 Personal-fika är också najs ;)



Jag är också ledig i två dagar, så det känns ganska bra,, som jag har kommit in i allting ordentligt på mina tre dagar där,, och skulle behöva en liten paus faktiskt känner jag! :D
Har dock en massa som jag vill/ska göra i morgon! Allt på samma dag också ofc! ;)
Det jag ska göra är i alla fall:
1. Gå på banken, fixa mitt kort!!
2. Köpa en present / gå runt och kolla lite annat...
3. Kolla tapeter till mitt "nya" rum :]

Sedan vilken ordning det blir på det hela sen har jag ingen aning om, meen?xD
Det blir nog bra ändå :) Sen ska jag kanske äta glass, kanske inte.. Vet inte hur det blev med det där? :P
Vill gå på bio.. Se Ice age 3! ;) Fast såg att Stiinaw och Mirjam redan skulle se den.. Så vem ska jag då se den med? :(
Gå på bio med jag?! :D


Man blir för övrigt väldigt glad över att jobba där.. Inte bara för att det är jättehärliga personer som man jobbar med, utan för att man "måste" ju vara trevlig och se trevlig ut när man pratar med kunderna, så när jag slutat jobba, så blir det som bara autmatiskt! xD Ler åt alla osv ;) Förutom på kvällen (som nu) då jag är extremt trött och har jätteont i fötterna osv..:P
Hihi, nåja, nu ska jag se film,, ska berätta alla mina fullständigt onödiga filosofier någon annan dag! (A)
Så sussa sött mina vänner!
Puss&Kram! :D


Jag är också ledig fredag-lördag (under trästocks;)) och sista veckan är jag ledig onsdag-torsdag, för er som ville veta! :D
Och det är bara att komma att hälsa på mig på tuvagården! Jag finns till 100% på tuvan i alla fall efter kl. 13 varje dag förutom då jag är ledig :) !


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

bra :D negerbollar är de ända rätta ju ;)



hahaa, en gång när jag gick på cafe jag bah: en negerboll.

dom bah: ehmmm... menar du chokladboll?

jag: sak samma! :D



haha :D

2009-07-09 @ 00:41:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback