Inteokejmedåska:/

Hejsan! :D
Idag har det varit lite (mycket) lugnare än vad det var i måndags och tisdags.. På onsdagen började vi få lite bättre koll på hur vi skulle fixa allting när det kom mycket folk, så det gick ganska bra! :D
Har fått besök av lite folk också :) Av Fanny i söndags tror jag? Vet inte,, har som inte så jätte koll på dagarna just nu, men vet att det är den 16:e i alla fall ;) Det är ändå bra koll! :O Jag är ledig nu iaf två dagar, så idag har jag fredag, men det känns mer som lördag för att jag jobbat 6 dagar i streck meen... :P
Vicke kom i alla fall förbi igår! :) Det var roligt, för idag, eller i morgon ska han till västerås i stugan och sedan typ inte komma tillbaka, så har träffat honom en gång i sommar då, i typ en timme? Wiho xP
Det började åska rejält efter ett tag! Jag blev nästan döv vid en åsk-knall (eller vad vi nu ska kalla det?) Sedan spöregnade det också när jag skulle gå in,, visst det var ca. tio meter, men jag hann bli riktigt blöt! xD
Idag åskade/blixtrade det också,, och regnade då så klart :P Då hade jag också min lunch! xD (Tror jag ska nästan sluta ha lunch alltså :O) Men då blev det till och med strömavbrott inne! Det fixade sig ganska snabbt ändå, så hoppas att de där nere inte hade inne några toast i alla fall^^

Jag rekomenderar förresten helt klart kyckling-salladen! :D Fast ni får ändå jätte gärna komma och köpa den då jag inte jobbar, okej? (A)
Helst inte toast heller ;) (A)

Har som sagt sprungit fötterna av mig i veckan.. Men idag på morgonen så var jag och plockade blommor i en vas åt de som skulle ha vigsel i logen :) Gjorde också en jättefin krans(?) som var format som ett hjärta :) Det blev jättefint! :D
Det visade också sig sedan att det var Sandra Erikssons föräldrar som gifte sig :O Kul :)


Fast det är lite jobbigt att jobba,, hinner inte träffa nästan någon längre, lite tråkigt :(
Menmen, bara tio dagar kvar, varav 4 är jag ledig! Så jag överlever nog :) Kanske ;)







Haha,, neej det ser inte bra ut`? xD Men det var kropp mot kropp( ett spel^^)
Men saknar dej ! Längtar tills vi ska till Umeå och ha det allmänt roligt, förhoppningsvis ;)


Blir Trästocks och Harry potter de två senaste dagarna, jag har ett ord: NAJS! :D
Förresten, Niklas, det var mitt person nummer, och du är konstig ;) xD
Ha det bra allihopa.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Niklas :)

jag är inte konstig jag är bara allmänt wierd :P

2009-07-16 @ 22:34:40
Postat av: Niklas :)

jag är inte konstig bara allmänt wierd :P vem är han eller hoin du håller handen på xD

2009-07-16 @ 22:36:49
Postat av: emma

Härligt njut då :D

2009-07-16 @ 22:49:10
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Elmer

Haha, vi hade problem me åskan på campingen också.. den slog typ ner i TV:n som stod på så skärmen blev helt röd tvärt o de small jättehögt xD Men de sjuka va att den funkade fint efteråt... :O

2009-07-16 @ 23:09:27
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* nope vi har ingen åska :D

2009-07-16 @ 23:25:32
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback