Stinawringdeocksånyss:)

Hejsan! :D
Jag är liiiiiite trött... Dålig sömn och stiga upp tidigt och jobba är antagligen ingen bra kombination alltså! ;)
Trästocks var i alla fall najs! :D Var först där på dagen i lördags, var med Sofia och Elin såg på någon konstig theater, som var ganska bra i alla fall! :D Stolen Deer var också najs :) Bilder får jag dock fixa någon annan dag.. Just nu orkar jag inte :P
Åkte sedan tillbaka och var med Stina, Mirjam, Sanna och Felicia:D Såg Veronica Maggio bland annat :)
Hmm,, borde komma på ett kortare namn åt er... Det tar så lång tid att skriva Typ; SMS+F ! Hihi det lät ju jätte fint? xD
Vänta,, nämnde jag att jag är trött?




Idag på jobbet har det mest bara varit kris heeeela dagen. Det började med att vi skulle börja tidigare för att vi skulle hinna baka en massa! Det gick ganska bra, tills vi kom på att diskmaskinen tydligen inte fungerade!
Vi försökte med allt, eller i alla fall allt vi kunde komma på som vi kunde göra?! xP
Men det funkade fortfarande inte alls :(
Så vi har fått åka till St:olovs för att kunna diska, ( dumma regler att det måste vara ett visst antal grader osv.:P ) Detta har gjort så att vi har fått servera på plast tallrikar, glas osv.. inte det roligaste! :(  
Men aja! Det har fungerat i alla fall... Fast nu har jag ont överallt, och är som sagt jätte trött! :P

Hoppas ni andra har det trevligt i solen! (eller inte nu längre?)
Kram!

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Tack för ditt tips:D

ha en bra kväll

KRAM

2009-07-21 @ 21:25:04
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback