fantastiskdagmedfantastiskamänniskor:)

Hejsan! :)
Idag har varit en otroligt fin dag! :D Vädret var fint, som vanligt, men ändå inte för varmt! :) På dage så träffade jag som sagt Alexander och vi fikade, pratade, skrattade osvosv! :) Det var riktigt trevligt, och du gjorde mig verkligen på ett riktigt bra humör! :D

Efteråt så åkte jag hem, åt mat osv ;) Körde sedan moppis till 3lin, så att vi sedan skulle åka och äta glass!!:D Som vi skulle göra ju ;)<3 Fast bf skulle helt plötsligt komma med, men sedan kom josse också, men hon var barnvakt så det blev två pers till,, och sedan kom becky och Sofia också... (känner ni er förvirrade? det var jag också.. xD)
Så då åt vi alla glass! :D Förutom josse som åt yoguht, (stavning?), eller något :)
Sedan åkte vi till discgolf banan och hmm.. körde discgolf? Vet inte riktigt hur man ska säga det där men ;)
Det gick bra!! Jag kom ju för tusan tvåa! ;D Och det var fem pers som spelade!! Det är ju rekord ;)
Jag är så braa! Eller hur vare nu ;) Träffade också Tobbe där! Han är en trevlig liten prick ;]
Dock så fick jag lite snuva nu eller något... Jobbiga pollen eller vad tusan de var/är! :(
Sen trodde jag också att jag såg dig där.. Men det gjorde jag tydligen inte! xD
Får träffa dig i morgon i stället! :D Roligt, det var länge sen jag träffade dig vännen.. :)
 De blir discgolfbanan i morgon då också alltså! xD
Om det bara inte vore för de där otroligt hemska plågandes myggen,,, så skulle jag nog tycka det var fantastiskt roligt! :D
Har typ myggbett överallt, och blod i håret då jag slog ihjäl en mygga som tydligen bitit någon innan,, underbart säger jag brara, underbart! xP




Läääskit ;)<3



Vad vill du bli när du blir stor egentligen? ..
Jobbig fråga,,, vet inte vad jag ska svara på den. Jag vill jobba med människor och/eller med djur. Jag ska kolla igenom min tidning lite noggrannare senare... Jag kom dock på idag varför jag egentligen ville gå natur med inriktningen miljö, det är ju självklart! :D
Sluta döda de stackas valarna era dumhuvuden! Valar är fina djur. De förtjänar inte att utrotas.
Det gör inga djur. Men dessa jagas!
Puckon....


Förlåt.. Det känns som att jag är lite sur på världen just nu? För de kan inte bara fixa allting! Jag menar, vad kan vara så svårt egentligen?! Ta hand om människor, ta hand om världen. Stor uppgift. Men om fler skulle vara engagerade skulle det också vara lättare..
Jag förstår inte,, vill alla i den här världen dö för tidigt eller något?! Det verkar så, ingen verkar ju vilja påverka allting, alla får röka, snusa, drogor finns fortfarande, miljöförstöring, osvosvosv!!
Ja, jag kör moppe, men har slutat med det så mycket jag kan för att jag tycker det är dåligt.
Människor är så oansvariga, egoistiska,, och kan inte bara ta bort sina ögonlappar och se vad världen egentligen är!
Nej,, okej, det här kom inte bara från valarna? Men,, jag blir bara så ledsen..
Världen skulle inte bli perfekt, men bättre.
Kan inte någon bara ta ett hårt tag i det?


Jag är lite trött också.. Så ska sova snart... Har inte läst ut sista boken än, tänkte försöka hinna med det i morgon :)
Du kom ihåg.. Det trodde jag inte,, ;)
Jag mår, bra! :)
 Min dag har varit otroligt bra! Jag har verkligen haft väldigt roligt!:) Tackni.<3
Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: körsbärspajen

man ska gå inriktning miljö! :]

den e bäst, jag är så stollt över dig :)

2009-07-03 @ 11:18:43
URL: http://mycherrypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback