seriöst,vadhänder..



Jagorkarinteorkarinteorkarinteorkarinteorkarinteorkarinteorkarinte.....
I´m sorry, I lost what I found.
Great!.



Jag är trött, har ont i huvudet och är allmänt opeppad.. Vad hände med det?
Aja, ska till trästocks i morgon i alla fall.. Promise.
Måste ju se Stolen Deer! ;) (A)
Haha,, när jag tänker på det så är det ju allmänt great att i alla fall hela Sofias klass trodde (?) att vi var tsms?... Vad hände med det? xS Hon är ju riktigt fin osv, meen,, jag känner mig lite för hetero alltså :*
Eller hur vare nu? Jag ska bli nunna:;P




Inteokejinteokejinteokejinteokej...
Nana,,,, kan någon slå någon åt mig? och tvinga samma någon att prata med mig?
Pallar inte känna så heller? :P Så vad ska jag göra.....


Great? Nej okej, jag ska baka en riktigt god tosca nu när mamma förhoppningsvis köpt det jag behöver:)
Äta tackos, sedan kladdkaka med jordgubbar & glass.. Trösta mig med typ Snowbuddies! :D
Sedan peppa på träis i morgon! :D
Vi säger att det blir bra,, ?
Förlåt & Kram.


Kommentarer
Postat av: emma

kan skicka lite sol då haha =)



2009-07-17 @ 19:01:26
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Glanset kostar 140, och stiftet 159 =)

2009-07-17 @ 21:20:14
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Niklas :)

vad är det ? jag kan prata om du vill :)

kram kram

2009-07-18 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback