nuärdetsommarlovigen:D


Kakoor! ^^(för er som vet hur jag låter när jag säger det och låter överförtjust ;))
Inget mer bak på ett tag blir det nog nu!^^ Det känns skönt! :) Eller mest det där att man måste byta handskar hela tiden och det är allmänt jobbigt men! ;) (A)
Är dock inte alls trött på att äta kakor osv! xD Jag fattar inte alls hur man kan bli trött på det? Det är ju typ omöjligt?! :D
Sen är jag väl inte smalast i hela världen men ;) I hjärnan alltså ;P


Idag hade jag mycket trevligt,,, eller ja,, det började kanske inte så jätte bra med att jag och Ante var tvugna att spola av alla leksaker, i spöregn! i världens snyggast overaller också ;) Så,, var kanske torr om kroppen, men mitt hår var ungefär lite blött som om jag hade duschat.. xD Så mitt hår är liite krull nu, fast bara hälften av håret, eftersom jag var ju tvungen att ha det uppsatt.. snöööggt! ;)
Fick sedan cheescaken som stått i frysen "för länge", gott! :D Sedan fick vi pizza, och åt allihopa tillsammans! :) Till skillnad från några som tog hand om kassan lite då och då men :)
Har haft ganska trevligt i dag också i alla fall :) Fast dagen tog väääldigt lång tid! Speciellt de två sista timmarna! Men jag antar att det är naturligt ;)

Igår kom Sofiia,, hade rast med mig, väntade sedan på mig en timme, så fick jag min lunch! :) Eller min munsch;)
Trevligt, trevligt! :) 

I morgon blir det Umeå med Stiinaw! :D Åker vid 11 och sedan ska vi gå på stan och bara ha allmänt kul antar jag?;) Vi skulle ju ragga på killar och bjuda dem på bio också, så det blir säkert skitbra du ;D
Fast borde börja packa nu.. Det var ungefär därför jag gick upp för ca. en timme sen då jag "råkade" starta datorn och tv:n, aja, jag hinner! :D
Hoppas ni får en trevlig fortsatt kväll och en härlig dag i morgon!  Jag vet att jag kommer att ha det i alla fall! :D
Kram!:)

Kommentarer
Postat av: Niklas :)

ha så skoj du med :)

2009-07-27 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback