Svarenpåallafrågor^^



Varför är det tråkigt att de ösregnar? ;)
Det är tråkigt, eftersom,, som tex. igår så åkte jag moppe hem igår(förrgår), hade ingen regn-jacka, och vad gör det då, om inte spöregnar?! :O Spikar mot mina armar, inte najs >.<
Nog kan det vara mysigt med lite regn också tycker jag:) Men,, inte för mycket heller. Översvämning= INTE OKEJ
Föredrar faktiskt solen ändå ;)



vad ska jag fråga?
Det har jag ju redan förklarat?! xD


Gillar du att bada?
Ja, jag tycker det är jätteroligt att bada :) Även om jag inte gillar direkt gillar när det är kallt, men när jag väl tagit mig i så stannar jag nog en stund! :D Föredrar framförallt att simma! :) Fast göre inte så ofta tyvärr :/


singel?
Ja jag är singel. Och för första gången i mitt liv så hatar jag det inte.
:)


är du kär i nån just nu?
Nej, jag är nog inte kär i någon just nu.. Jag känner att jag heller inte är redo för det riktigt än, för att jag tänker inte låta samma sak hända igen. Så jag vill hitta mig själv innan jag gör något. När jag väl har hittat någon så ska jag nog också ta det väldigt lugnt..
Så det korta svaret är nog: No, and I´m taking it slooow ;)


vad har du för favo färg?
Jag älskar röd, verkligen. Sedan har vi även de flesta som svart/vit och har faktiskt börjat gilla blå mer och mer på sista tiden :)


vem är bäst i världen?
Alla är bäst i världen, för alla lever ju i världen, inte sant?:)


suger mina frågor xD?
Nejdå:) (vet dock inte varför jag svarar på denna fråga men? xD


gillar du röd håriga eller blonda?
Haha, gillar att du inte tog med brunhåriga?;) xD Jag har varit tsms med alla tre typer i alla fall, så det spelar inte så stor roll egentligen tror jag:) Det är väl personligheten som räknas, right?:)


jag tänker på ett nummer mellan 1 och 1 000 000 vilket är det ;)?
Jag är riktigt säker på att det är 920411! :O ^^


när kommer jorden gå under?
Antingen när människorna totalförstört den, och kanske till och med spränger den för att det har kommit ett virus som kan spridas till andra planeter och utomjordingar! :O
Eller så när solen "sprängs" är vad jag har hört i alla fall?
:D


kan du dansa?
Njaaa, jag kan stå och låtsas att jag är bra på att dansa, men bra är jag nog inte? xD Riktigt pardans är jag nog inte heller så bra på...:S Tryckare I can do! :D


sko storlek?
36 eller 37, det beror på skon:P (ibland 35  när det är hägklackat, mobbat >.<)


gillar du att få blommor? vilken slags blomma?

Ja, självklart! :) Jag är lite traditionell tror jag, jag vill ha rosor, de är otroligt vackra, gillar de röda mest också, fast vita är också fina :) Sedan finns det självklart fler andra jättefina blommor! :)


Varför är du så söt??
Asså jag har verkligen ingen aning varför folk tycker jag är söt? xD Om det är för mitt utseende, personlighet eller bara hur jag beter mig, har ingen aning, men de påstår det i alla fall.. :PxD


varför är solen gul?
För att det är solen?!:D Nej,, kanske för att det är en stoor stjärna som är jättevarm? xD
Har faktiskt ingen aning, vi har inte kommit så långt än i ämnet som vi säkert ska ha om solen i;)


hur gammal är du?
17 bast :)

varför finns det finska människor?
För, tänk om det bara skulle finnas svenskar, hur skulle inte världen se ut då?! :O
Sedan, om någon hade döpt Finland till Kakland så hade det minsann inte funnits några finnar utan bara en massa kakor ;) <3


Varför är sverige avlångt??
För att de som krigade/ritade upp kartorna hade lust att göra Svergie avlångt?:D


varför är cola så gott?
Jag tror det kallas beroende ;) (koffein)



1. What question should I ask?
Any question! :D

2. What's the answer to this question?
Blue ;)

3. Is the Earth Jigglypuff pink?
If you say so?! xD

4. 7
sju? seven ;)

5. Isn't this the 8th question?
No, nr, five;)

6. How do you spell?
Like I want to?:D


7. What is retwaq?

I have no idea? xD




tycker du mest om hårkokta- eller löskokta ägg?
Hårdkokta, för de löskokta smakar mer som någon äcklig soppa >.<


regnar det ute?
Nej, just nu är det soligt och fint faktiskt! :D


har du en egen flaggstång?
Nej, den får inte plats ;) Men tuvagården har en! :D


hur gammal är barak obama?
Människan är ju bara hela 48 år! :O :)

vilken husnummer bor jag på?
Nr. 27 såklart, trodde du ja inte hade koll på det sötnos? ;)


du är söt? vänta... det är ingen fråga! <3

Du är också söt Mimmi^^ <3


Menar du verkligen just mig? (A)
Såklart :)


Är mitt hår snyggt just nu lr borde jag tvätta det?=O
Ditt hår brukar vara fint? xD Men om du måste fråga om ditt hår borde tvättas så brukar det oftast betyda att du borde! xD I alla fall för mig ;)


Hur många fingrar håller jag upp?
3? :D


Om du var tvungen att bo med en hippie, skulle du sno hans hasch-stash?
Haha,, ja det skulle jag nog göra! :O Inge hasch här inte!


Varför regnar det ute? :(
För att naturen tycker att det borde vara regn? Duvet, fotosyntesen! ;) Eller det borde du ju kunna i alla fall, som går natur viktor ;) Men, som de säger: Efter regn kommer solsken! :D


What did you find? ;)
Om du menar det jag heter på msn, så hittade jag som glädjen över ingenting? Svårt att förklara kanske. Jag är glad helt enkelt! :D


Är det ngn speciell låt som du älskar xtraxtra mkt just nu?
Inte riktigt.... Gillar det mesta som sagt :D Och är en allmän radio-lyssnare ärligt talat..
Ledsen.. Men har ingen aning.. xD



Vars har jag fått en Arn-penna ifrån?!
Någon Arn reklam gratis grejs kanske? xD



Vad är dina känslor över michael jacksons död?
Jag tycker det är lite skrämmande,, för han var ändå ganska stor och allt, och så dör han som bara sådär! :O
Vet inte,, tråkigt när människor dör.. Men dock tycker jag att det är lite sjukt att han blev mer poppis när han dog än när han var levande... :S



Vilken är den bästa filmen du sett den senaste månaden?
Måste nog påstå att det är Twilight! xD Eller kanske Wild Child... Inte för att det kanske var någon räddning men ;) (A)



Vilket ord/fras missbrukar du mest ?
På mobilen: Haha okej
När jag pratar: typ, och jag tror jag inte har blivit av med "ba" heller... xD Men jag försöker :]



Vad gör du?;)
Jag har nyss ätit en mjukglass och tänker nu göra klart detta och sedan se en bra film för att sedan gå och lägga mig! :D


Hur många ggr har du tittat på någon och undrat hur dess huvud skulle se ut på en påle? =S
http://www.youtube.com/watch?v=2ks9MJZm1Lk
Hahah,,,, jag kanske har tänkt det när jag har varit väldigt sur på någon! xD (A)
Men inte direkt som människan på klippet där som är länkat ;) Så riktigt onormal är jag inte ^^



Är du nöjd nu, att du fick några frågor? ;)
Grabbe är helnöjd! :D Förutom att hon inte fick några frågor om åsikter, men men :)


Kommentarer
Postat av: mimmi

haaha awwiiiee emelieee<3

2009-07-20 @ 14:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback